Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1a,
zatrudni osobę na stanowisku
inspektor ds. zamówień i zleceń
Wymagania:
- wykształcenie wyższe,
- znajomość programów Excel i Word.
Zakres obowiązków:
- opracowanie wniosku o wszczęcie postępowania i wybór trybu udzielenia zamówienia;
- opracowanie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- opracowywanie treści zapytań o cenę oraz zaproszeń do negocjacji na udzielenie zamówienia;
- zamieszczanie lub wysyłanie ogłoszeń o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego i jego zakończeniu do właściwych publikatorów;
- zawieranie umów lub udzielanie zleceń dla wykonawców wyłonionych do realizacji zamówienia.
Dodatkowym atutem będzie wiedza i doświadczenie w prowadzeniu postępowań dotyczących udzielania zamówień w trybach przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych.
Pisemne oferty zawierające: CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające ww. kwalifikacje należy składać w kancelarii spółki lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 16 czerwca 2023 roku.
Na nadesłanych dokumentach należy umieścić treść następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych”.
Informujemy jednocześnie, że Szczecińskie TBS spółka z o.o. będzie kontaktować się jedynie z wybranymi przez siebie oferentami, których poinformuje o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone oferty wraz z załącznikami przechowywane będą w siedzibie spółki przez okres jednego roku, a po tym czasie ulegną utylizacji, chyba, że oferent przed upływem powyższego terminu osobiście je odbierze.