Polecenie zapłaty

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

PROSTA, BEZPIECZNA I SZYBKA FORMA REGULOWANIA PŁATNOŚCI

Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom bezobsługowej realizacji płatności za opłaty związane z użytkowaniem lokalu (czynsz, zaliczki na poczet kosztów zarządu nieruchomością wspólną, opłaty za media, itp.) proponujemy skorzystanie z usługi polecenia zapłaty.

Na czym polega polecenie zapłaty?

Polecenie Zapłaty jest bezgotówkową formą rozliczenia. Polega na jednorazowym złożeniu dyspozycji cyklicznej realizacji płatności z Państwa rachunku bankowego. Ta forma daje Państwu gwarancję prawidłowych i terminowych rozliczeń należności oraz komfort nie wymagający osobistego, comiesięcznego zaangażowania na ich regulowanie na poczcie, w punktach kasowych czy w banku. Opłaty związane z użytkowaniem lokalu opłacane są w terminie wskazanym w umowie.

Kto może skorzystać z polecenia zapłaty?

Każdy kto posiada rachunek bankowy może uruchomić taką usługę. Polecenie Zapłaty stosowane jest w różnych rozliczeniach bezgotówkowych (np. opłaty za gaz, c.o., c.w., wodę i ścieki, telefon, telewizję, internet). Informacje na temat tej formy wraz z listą banków, która ją wdrożyła znajdują się na stronie www.poleceniezaplaty.org.pl.

Jak uruchomić polecenie zapłaty?

Aby uruchomić polecenie zapłaty wystarczy wypełnić odcinki załączonego formularza pod nazwą Zgoda na obciążenie rachunkuikonka pdf. Informacja jak wypełnić formularz znajduje się na drugiej stronie ulotki informacyjnej. Oba oryginały należy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą do kancelarii Szczecińskiego TBS przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, bądź złożyć w obsługującym Państwa banku.

W przypadku złożenia w siedzibie Szczecińskiego TBS nasi pracownicy zajmą się aktywacją Państwa polecenia zapłaty, przekazując niezbędne informacje do banku prowadzącego Państwa rachunek.

W przypadku złożenia w banku, pracownicy Państwa banku zajmą się aktywacją Państwa polecenia zapłaty, przekazując niezbędne informacje do Szczecińskiego TBS.

Potwierdzeniem uruchomienia usługi będzie przesłane do Państwa zawiadomienie informujące o uruchomieniu usługi ze wskazaniem daty jej aktywowania lub stosowna adnotacja na wystawionej fakturze.

Jak kontrolować polecenie zapłaty?

Po uruchomieniu Polecenia Zapłaty płatności za czynsz odbywać się będą automatycznie przez bank. Polecenie Zapłaty będzie aktywne od miesiąca następującego po miesiącu w którym uruchomiono usługę. Oznacza to, że ta i kolejne płatności będą pobierane z Państwa rachunku bankowego w dniu wskazanym na umowie jako termin płatności. Polecenie Zapłaty można odwołać wykonując podobną czynność jak wyżej, czyli poprzez złożenie formularza odwołującego w Państwa Banku. Zgodnie z ustawą Prawo bankowe, polecenie zapłaty można odwołać i/lub płatność reklamować, nawet po realizacji transakcji (np. w wyniku powstania niezgodności). Formularz Odwołanie zgody na obciążenie rachunkuikonka pdf w załączeniu.

Przed wypełnieniem formularza Zgody na obciążenie rachunku prosimy zapoznać się z poniższą instrukcją:
1. Formularz proszę wypełnić czytelnie, najlepiej drukowanymi literami.
2. Prosimy o wypełnienie jedynie niżej opisanych pół:

  1. Nazwa i dokładny adres dłużnika – należy wpisać nazwę posiadacza rachunku bankowego (imię i nazwisko lub nazwę firmy), jak i adres zgodny z adresem zamieszczonym w dokumentach bankowych.
  2. Numer rachunku bankowego dłużnika – należy wpisać całkowity numer rachunku bankowego (wraz z wszelkimi rozszerzeniami analitycznymi).
  3. Identyfikator płatności – 6-znakowy indeks lokalu.
  4. Miejscowość i data – taka sama na obydwu egzemplarzach Zgody.
  5. Podpis posiadacza rachunku złożony na dokumencie Zgody musi być zgodny z karta wzorów podpisów złożoną w Państwa banku (jeśli dysponowane rachunkiem wymaga podpisu dwóch osób, Zgoda powinna być podpisana przez obydwie osoby).

 

kontakt TBS SZYBKI KONTAKT

 

Rejon Lewobrzeże
tel. 91 430 91 00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Rejon Prawobrzeże
tel. 91 461 36 92
e-mail: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferta mieszkaniowa
91 430 91 34, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
91 430 91 83, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Awarie i usterki
Rejon Lewobrzeże
  91 430 91 15 od 8 do 15.30
Rejon Prawobrzeże
  91 461 36 92 wew.160 od 8 do 15.30
Pogotowie Lokatorskie
  91 488 09 86 po 15 i w dni wolne

 

Cookies

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.