Awarie i usterki
Wszelkie usterki, awarie i stwierdzone dewastacje w mieszkaniach, lokalach użytkowych, częściach wspólnych budynków i na przyległym terenie (posesji) należy niezwłocznie zgłaszać do Szczecińskiego TBS osobiście, pisemnie, mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie:
od godz. 8.00 do 15.30 do siedziby Szczecińskiego TBS:
- Rejon Lewobrzeże – tel. 91 430 91 15 lub 91 430 91 00
- Rejon Prawobrzeże – tel. 91 461 36 92 wew.160
po godz. 15.00 i w dni wolne od pracy do pogotowia lokatorskiego – tel. 91 488 09 86.
Pogotowie energetyczne
Kiedy wzywać Pogotowie Energetyczne?
- gdy zauważysz uszkodzenia linii energetycznych
- gdy zauważysz uszkodzenia zamknięć lub wejść do obiektów energetycznych (np. zerwane kłódki, uszkodzone zawiasy, otwarte drzwi do stacji transformatorowej)
- gdy zauważysz, że nie ma prądu w Twojej dzielnicy/miejscowości
- gdy zauważysz, że licznik działa nieprawidłowo
- gdy wymieniałeś bezpiecznik przedlicznikowy i zerwałeś plombę
- gdy wykonywałeś remont instalacji elektrycznej itp.
tel. 991, 91 813 22 00, 91 425 22 00
Pogotowie gazowe
Gdy ulatnia się gaz:
- otwórz szeroko okna i drzwi tak, aby spowodować przewiew
- zamknij kurek gazu w mieszkaniu
- nie używaj otwartego ognia
- nie włączaj żadnych urządzeń elektrycznych i światła
- powiadom osoby mieszkające w pobliżu o zagrożeniu i opuść budynek
- nie posługuj się telefonem (nawet komórkowym) w mieszkaniu
- powiadom Pogotowie Gazowe tel. 992 korzystając z telefonu na zewnątrz
tel. 992, 91 486 49 92